REM Startet 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2014 Jeg har en Raytheon autopilot fra år 2001. For å komme inn i calibration mode hevder manualen at jeg skal holde nede disp+track i to sek. Gjør jeg dette skal det vises "CAL?" i displayet. Ved ytterligere å holde inne disp+track skal jeg komme inn i calibration mode når displayet viser "CAL" (uten spørsmålstegn) Dette skjer ikke. Derimot vises CAL? etterhvert hvis jeg holder "Standby" inne i omlag 10 sek. Videre derifra og til CAL uten spørsmålstegn er det ikke mulig å komme. Er det noen som har oppskriften til hvordan å komme inn i calibration mode på et Raytheon ST6000+ med type 100 computer? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Chiefengineer Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 (redigert) Kjenner ikke denne men på ST6002 kommer man videre fra CAL? ved å trykke samtidig på -1 og +1 knappen. Prøv dette. Oppdatert: Her er manualen: http://www.uchimata.fr/maintenance/dir_upload/partner/4/docs/Notice-utilisation-ST6000%20english.pdf Om du ser på kapittel 5, side 39 ser det ut som om at også 6000+ benytter -1 og +1 for å komme videre. Redigert 1.Mai.2014 av Chiefengineer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 1.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Ai, ai. jeg som trodde jeg hadde forsøkt alle mulige varienter. Skal ned i båten igjen i kveld, og da skal jeg sjekke ut dette. Takk så langt Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bateman Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 På st3000 holdes standby til cal viser. Så trykker jeg auto og er inne i cal modus. Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
REM Svart 1.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Det er notert Bateman. Jeg prøver det hvis tipset til Chiefengineer feiler. Har ikke fått sjekket enda da jeg måtte endre planene for kvelden. Årsaken var at kona kom hjem med noe flatpakket fra IKEA som fikk 1. prioritet. Sukk Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bateman Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Viktig å prioritere rett. Kan lønne seg i lengden :-) Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.