Jump to content

Powertrim på tohatsu 90hk 2-takter fusker

Sturee

Recommended Posts

Hei!

Powertrimmen på min tohatsu 90hk ca 90-95 modell virker ikke som den skal. Når den skal tiltes ned, drar den først inn en og en av sylindrene til selve Powertrimmen og tilslutt tiltsylinderen. Motoren begynner altså ikke å bevege seg før de to er inne. Så når den er nede, går pumpa en stund før den begynner å bevege seg opp igjen.

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjulpet meg med dette!

Nei ikke på denne motoren men står i instruksjonsboka, eldre motorer jeg har vært borti er det ca som følger, NB dette er bare sånt jeg gjorde det:

løs avtappingskruen, kjør powertrim litt så spruter olja ut, når ca tom løft opp og dra ned, altså på en måte pump ut resten av olja ved å løfte senke motoren, steng avtapping, fyll ny olje, kjør pt for å lufte, fyll på olje til den er full og virker skikkelig igjen, steng påfyllinga.

noen har vel en påfylling og en annen som viser nivåe den skal ha? jeg husker ikke helt.

du kan se om denne er til noen hjelp:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...