1975david Startet 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2014 Hei. Har en Sollux 825, 87-modell cin/hin nummer, og hvor finner jeg i såfall dette? Skal vel uansett være CE-merking en plass? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Det ble ikke innført før 1998 med CE- merking. Så det finner du neppe. Min egen båt har merkeskilt med veritas godkjenning, men ikke noe serienr. Sitér dette innlegget Link to post
1975david Svart 1.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Ok, takk for svar. Noen som vet hvor et evnt. merkeskilt kan befinne seg på en Sollux? Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Hei Har en 2000 mod 850 og kan ikke si jeg har funnet dette merket... Må innrømme at jeg ikke har tenkt over dette før jeg leste denne tråden :) larss Sitér dette innlegget Link to post
Qkikano Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Har en 88 modell, 825. Ble spurt om CIN i forbindelse med finansiering og forsikring, men forklarte pent til konsulentene at slik ikke fantes da det ikke var et krav i åttiåtte. Det ble godtatt uten særlig mer diskusjon. Sitér dette innlegget Link to post
1975david Svart 2.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Ok, takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.