AsleH Startet 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2014 Hei, Dette er mitt første innlegg og jeg tenkte jeg skulle spørre om det er veldig vanskelig og lage/støpe en båt hvis man allerede har formene? etter det jeg har lest og funnet ut er at det vanskelig er og lage former. Hva må man eventuelt ha/gjøre? Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Luka68 Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Jeg personlig syns det ikke er vanskelig. Må bare være flink til og få ut alle luft bobler som når man ruller ut glassfiberen. Enkel sak, men greit og være 2 når mann jobber. En ruller og en klipper og legger på glassfiberen. Har ett par ruller med glassfiber jeg skal selge. Ha en flott kveld videre. Sitér dette innlegget Link to post
AsleH Svart 1.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Takk i lige måde Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.