Tullekopp1 Startet 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2014 Jeg har letet over halve Bergen og hele Sotra etter Jotuns "stoff" som man blander i maling for å lage struktur, slik at det ikke blir sleipt å gå fremme på båt. Forrige eier har malt dekket med slikt i maling. Dette har jeg no slipt ned til det "orginale" dekket, og skulle begynt malejobben men finner ikke dette produkt noe sted. Så hørte jeg at man kunne bruke finkornet sand. Jeg har sandkasse sand, den er meget fin, tror dere at jeg bare kan ta litt av den oppi bengalakken min på siste strøk ? Dette er en veldig fin sand, spesiallaget for sandkasser. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Dryss den heller på mens siste strøk fortsatt er vått. Bruk en melsikt f.eks. overskuddet spyles bort etter tørking. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tullekopp1 Svart 1.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Etterpå hmm tenkte ikke på det - Takk for godt tips. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Vil også tro at det går en å bruke to-komp maling, strø på sandblåsesand og etter at dette er tørt, rull på et nytt lag med maling for å få farge på belegget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.