Alternes.. Startet 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2014 Hei. Jeg Tenker å kjøpe meg en seilbåt 31-35 ft på østlandet da det ikke er noe særlig utvalg på disse kanter i min prisklasse. Nå er det slik at jeg selv har mer en nok og henge fingrene kommende sommer da en liten til er på vei. Jeg har da tenkt litt på om det ikke kanskje finnes noen som kunne tenke seg en gratis båtferie Nordover i sommer?? Jeg ser eventuellt for meg at båten lånes ut til et par eller lignende med ønske om fks reise til lofoten på egen kjøl, båten får de da bruke gratis over kanskje et par måneder for deretter og levere den på helgeland ved reisens slutt. Er veldig takknemmelig for tips om eventuelle plasser en kan hendvende seg angående slike saker og om det kanskje finnes noe miljø/ ordning for slike byttehandler :) Alternes Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Zitt Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Kan det være en ide å kontakte seilforeninger i de største byene i landet? Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 om du legger ut denne forespørselen på http://www.sorgenfri.com/ får du nok noen seileglade til å svare :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.