ibizafan Startet 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2014 bilder info har ikke sett mange av den. er de en båt som er mest egnet til ro er den ustødig? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 2.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 ingen Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 ingen Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 ingen Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Hafrsfjord Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=48050191 Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 7.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2014 Da er prosjekt øien 12 i gang gelcoat spakel med farge beige hvor for jeg kjøpt. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 11.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2014 Da er mye gjort skrapt av al gammel bunnstoff primet og bunnstoffet. sparklet sår og malt innvendig med topcoat de begynner og ligne på ei jolle\båt hvor stor motor må den ha for å plane max motor er 10 hk Har ikke fått tak i beige gelcoat sparkel. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 15.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 øien 12 er en meget fin liten båt skal nå kjøpe motor til båten hvor stor motor trenger den? den er nå nesten ferdig pusset opp litt små plukk står gjen. er de ingen sm har gammel brosjyre av båt. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mons Olav Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Romslig og god båt til en person.Sjøegenskaper i særklasse.Flesk til med en femmhester. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
ibizafan Svart 15.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 kan ikke ha større motor har tenk på 6 hk kan den bruke lang stamme Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 24.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Da er båten ferdig. hva som er gjort med båten sparklet i sår innvendig plasta akterspeil og malt med topcoat sparklet skrog over og under vann skrapt av gammel bunnstoff primet og stoffet på nytt. jollen ble fin den. skal nå kjøpe motor 6 hk. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 westkapp 12 og øien 12 er de samme båten. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.