Torsen67 Startet 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2014 1. Kjørte drevet ned i noe gjørme og og har dratt inn noe av dette inn i kjølessystemet. Hvor mye skade kan det gjøre? Jeg bytter impeller i kveld da jeg regner med at denne har fått kjørt seg litt. 2. Skal også bytte termostat. Må jeg da ta av hele den røde "kjøleboksen" for å komme til denne? Er det noe jeg må ta høyde for med denne jobben? 3. Noen som vet hvor jeg kan lokalisere giveren til tempmåler? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Giver til tempmåleren sitter i toppen under innsugsmanifoil. Går motoren varm så er oftest feilen på sjøvannssiden. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 2.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Takker! Problemet er at motoren faktisk ikke blir varm. Er jo nesten så man kan holde hånden hvor som helst selv om den viser over 90 grader. Skal ta den ut og rense den og gå over kontakt og ledninger. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 2.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Forresten, sitter impelleren på sjøvannssiden? Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 (redigert) Impelleren sitter i sjøvannspumpa.messingpumpe som sitter i forkant av motoren. Redigert 2.Mai.2014 av emmis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.