HenrikWith Startet 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2014 Jeg har Ltc cd1011 stereoanlegg i båten. Hvor det står at det skal være aux inngang, men jeg finner den ikke? Noen som vet? Her er en link av stereoanlegget. http://www.docent-decibel.se/store/Arkiv/Bilstereo/LTC-CD1011-Marin/prod_301.html Sitér dette innlegget Link to post
Bietulf Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Kan det være en adapter som kanskje skulle følgt med eller et lokk til inngangen. (Bilder hjelper) Sitér dette innlegget Link to post
ags88 Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Er det ikke ett 3.5 Jack inngang nede i høyre hjørne der? vanskelig og se på bilde Sitér dette innlegget Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel Kval kjøtt e mat, og gått e d å. Link to post
Bietulf Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Det var det jeg trodde, hva kommer at du ikke finner det da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.