Dan1690 Startet 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2014 Hei Jeg har en eldre Mercury som er laget i Japan og som jeg mener er 4hk. Har funnet serienummeret 09800629 men sliter helt sinnsykt med å finne årsmodell. Har funnet frem til diverse tabeller online uten at det egentlig hjalp. Bilde av motor finner dere her https://drive.google.com/file/d/0B3Dii1RIIEG4S1RrcE14cFRGdms/edit?usp=sharing P.S Er det noens om kan fortelle meg med 100% sikkerhet om dette er en kortstammet eller langstammet motor? Båten er lagret et annen sted og jeg har ikke mulighet til å ta målinger. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=43293289&folderId=2931374 Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Jeg ser at det er intern tank på motoren, hører du med en forhandler når den kom vet du at den er nyere en det.. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 ca 95 mod 4hk mercury johnson lang stamme. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Dan1690 Svart 2.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Takker og bukker. Vurderer å selge Mercury motoren i fremtiden så hadde vært konge hvis noen kunne komme med nøyaktig årsmodell. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Tror nok den 4hken er ganske mye eldre. Hadde en lik en for mange år siden,den var gammel da også... Johnsonmotoren er det hvertfall lang stamme på ;) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 de er 94-95 mod helst 94 si 94 mod er ganske sikker Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.