fernanda Startet 6.April.2005 Del på Facebook Startet 6.April.2005 Jeg skal til med å lage badeplattform, og har laget mal med alle mål. Så reiste jeg til et firma i Tønsberg for å få de til å lage det syrefaste, men der var det så mye å gjøre at de kunne ikke gjøre denne jobben før etter ferien, så jeg må finne noen andre. Vet noen om et firma eller en kar som driver å sveiser syrefast i mitt distrikt, og som er flink til å sveise, som jeg kan høre med? Det behøver ikke å ligge i Tønsberg, men gjerne i Vestfold. Jeg er snart ferdig med å fliselegge badet hjemme, så da kan jeg begynne å tenke mer på båten, og sånn som jeg gleder meg....., men jeg må ha en badeplattform. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Krapyl Svart 6.April.2005 Del på Facebook Svart 6.April.2005 Plathan på Ørsnes. Huset ved siden av Jensen. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
fernanda Svart 6.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2005 Det var han jeg prøvde, for han vet jeg er flink. Men han hadde ikke tid før tidligst etter ferien.... Men takk for tipset. Plathan på Ørsnes. Huset ved siden av Jensen. <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Plomma I Svart 6.April.2005 Del på Facebook Svart 6.April.2005 Prøv rørleggerfirma Knut Nilsen AS i Sandefjord, de har vals "rørbøyerutstyr" en av guttane lager pullpitter og badeplatformer på bestilling lykke til..... Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.