JoachimogMalene Startet 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2014 Heisann. Båten startet fint når jeg ferskvannskjørte den før vinteren. Båten har nå stått 2 år, men skal på vannet denne sommeren. Ladet batteriet i natt og koblet det på som jeg pleier, men ikke liv i tenninga. Det pleier å lyse rødt når jeg vrir et hakk på nøkkelen, men nå skjer det ingenting. Er dette sannsynligvis bare dårlig kontakt en plass? Har pusset batteri koblingene i begge ender. Noen som har tips på hva som kan være galt? Er det noen spray som er fin å sprute inn i kontaktene. For eksempel 5-56 eller 6-66. Hva anbefales? Mvh Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
frekar Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Hvis alt ledningsnett er originalt mener jeg det ligger en sikring i bakkant på venstre side av motoren.. kan være at den er defekt eller bare dårlig kontakt. Hos meg var det en liten glass-sikring. Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 6.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 Flott. Det skal sjekkes ut. Takk :) Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
JoachimogMalene Svart 7.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2014 Og der lå feilen. Eller rettere sagt ledningen til sikringen som var falt av. Nå startet den på med en gang etter to år på land uten noe som helst. Ble faktisk imponert over den gamle yanmaren vår :) Nok en gang, takk for tipset frekar :) Mvh Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.