Dagsven Startet 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2014 (redigert) Har alltid syntes at gassen/kontrollboksen er tung fremover. Når jeg bakker er den lettere. Har prøvd å smøre opp og sjekket kabler. Hekter jeg dem av gir og gass glir dem lett. Noen som har tips? Takk:) Redigert 3.Mai.2014 av Dagsven (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Ville fortsatt å smurt opp med wd 40, har du sjekket at ikke kablene ligger i kveil ? Ellers er det vell kansje på tide å bytte gassvaieren viss ingenting annet hjelper :) Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Eller demontere kontrollboks å sjekke hvordan det ser ut der .... Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Snodig. Ettersom forskjellen er kun giret - på forover og bakover. Økende gass er økende gass uansett om giret står i forover eller bakover. Samme bevegelsen i wire og på motor. Men kontrollboksen utgjør den fysiske forskjellen. Så problemet ligger nok der. Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Hmm... litt usikker må jeg si, for hvis jeg hekter vaierne av giret og gassen i motoren glir dem lett som bare det. Skal undersøke om noe ligger i kveil. Har kun sjekket ved motor. Men hadde en 115 hk før og der gikk det lett. Etter motorbytte har den blitt hardere fremover. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 da er d bare å demontere kontrollboks å se etter feil :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.