Bitteliten Startet 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2014 (redigert) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Doga vindusviskergummi i Norge? Trenger to på 60cm Redigert 3.Mai.2014 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Ta med deg pusserbladet til en bilrekvisitabutikk eller en butikk for båtutstyr og du får nok hjelp der. Kanskje også på en bensinstasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Rustfrie disse Doga viskerne. Det er ikke bilviskere :-) Sitér dette innlegget Link to post
ompera Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Fekk mine fra Leif H Strøm Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Jeg finner ingen på nettsiden deres. Bare viskermotorer :-( Sitér dette innlegget Link to post
ompera Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Ok det var wave i haugesund bestillte dei for meg meinar dei kom fra leif h strøm.Husker dei var veldikt dyre;)men eg trur det er god kvalitet 7år gamle dei eg skiftet ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.