Bjørn Løvjomås Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 (redigert) Koblet med sikring 3A etter sterke å gode anbefalinger av Erikda Redigert 9.Mai.2014 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Worry II Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Jeg har ikke den, kun en antenne til å sette rett på kontrollboksen.. Det var litt rart.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 De har vist forskjellige typer de sender rundt. Jeg har nå fått greie på at polaritet må vendes fra denne boksen. Men de laget en på Sleipner. Som skal monteres på ledningsnettet. Bilder kommer. Jeg har en kar som kobler i dag. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Worry II Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Da er min nye vinsj ferdig montert og fjernkontroll kodet. Bare spørr, så kanskje jeg kan bidra med noe om det er andre som ikke får det til. Veldig godt å ha en vinsj man kan stole på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.