gullet1987 Startet 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2014 Tenker å selge min Scand Classic 25, men har foreløpig kun annonsert den her på baatplassen.no. https://baatplassen.no/i/page/Marked/baat_selges/_/scand-classic-25-r15 Som med de fleste andre eldre båter, så er det alltid noe som skulle vært gjort med båten. Spørsmålet er om det er vits i å fikse alle sånne småting før salg av en eldre båt som denne? Ser også at en del av de prisene det opereres med på finn.no er en del høyere enn hva jeg i utgangspunktet hadde tenkt å be om for min (75 000 kr). Noen innspill? Bør alt være tipp topp på en slik båt før salg? Hva er realistisk pris for en båt av denne typen? Motoren er knallbra, dog motortypen kanskje ikke har verdens beste rykte. Båten er helt grei ellers også, men som jeg beskriver i annonsen så er der noe småfiks som gjerne bør tas på sikt. Den type ting man fikser utenom sesongen.. Er rett og slett usikker på om det er vits i å bruke tid på å fikse disse tingene nå, og om hvor mye det har å si for salgsprisen. Jeg vil jo måtte vente til ut i juni før annonsering, for å rekke å ta dette selv. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Til den prisen burde du få solgt. Du ligger en del under andre classicer. Prisen gjenspeiler kanskje at det er litt småfiks å gjøre? Kk Sitér dette innlegget Link to post
gullet1987 Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Joda, men er stort sett ting som ikke koster noe særlig.. Pussing, lakking o.l Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.