Xena Startet 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2014 kjøpte en skilsø 750 i fjord høst å det fulgte med 2 syrefaste davitere. selv har vi ikke bruk for de så lurte på å legge de ut for salg, men jeg vet ikke hvilke båter de er egnet for å ikke vet jeg hvor store båter som kan henge på de.. de veier 20 kg pr stk.. noen som kan dra kjensel å gjør meg klokere?? Sitér dette innlegget Link to post
Xena Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 https://baatplassen.no/bildearkiv/54/54594/daviter.jpg sånn ser de ut Sitér dette innlegget Link to post
Laguna38 Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Jeg har samme type selv, og de tåler opp til 100 kg pr stk, altså 200 på en båt hengende. Dine davitere vil nok passe best til en båt som har rett hekk, som Scand Baltic, Nidelv 28 etc. Vekten de kan ta er naturlig nok begrenset av hvor god innfestingen til båten er Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.