Gnisten Startet 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2014 Hvor får man kjøpt disse "glidefestene" til kalesje? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Øya Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Sjekk seaside.nu. Lykke til Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
KARILLA Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Du kan ringe Abl båt og fritid på Frekhaug å spørre om de har noen liggende. Hadde samme sort selv, men ble lei av at de ramlet på sjøen når kalesjen ble tatt av . Byttet til fastskrudde kalesjeknapper. Gikk fint å feste de i aluminiumslisten over vinduet. Merket forboret og skrudde fast. Mine gamle knapper ble imidlertid gitt til Abl i tilfelle noen kunne nytte de, kanskje har de forsatt har de liggende blant kalesjeknappene. Lykke til Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.