Spiffster Startet 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2014 Vet noen om en butikk/verksted som selger påfyllingsadapter til hydraulisk styring i Bergen? Evt enda bedre; på Askøy? Jeg skal lufte styringen og trenger adapteret som kobles på slangen til oljekannen. Jeg har en Hynautic styring og påfyllingslokket sitter på toppen av styrepumpen. Etter det jeg vet så er det ganske standard påfyllingsadapter så sannsynligvis så passer adaptere fra andre styringssystemer også. Sitér dette innlegget Link to post
Spiffster Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Skru ut pluggen og ta den med til feks Tess, Tools, Würth el andre som driver med slanger og nippler. Tipper en del landbruksverksteder også har noe som passer. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Nemo Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Jeg hadde samme problemet da oljen skulle skiftes på styringen. Tess hadde akkurat det jeg måtte ha, både nippel, slange og en liten trakt. Hvis ikke Tess er på Askøy, så er det en på Sotra, Straume. Oljeskiftet ble en enkel jobb med denne metoden. Sitér dette innlegget Link to post
Spiffster Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Takk! Da blir det en tur til Tess på Kokstad hjem fra jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Spiffster Svart 26.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2014 For historikken så hadde Tess på Kokstad et passende adapter. Kostet 60kr pluss ca 20kr for en gjennomsiktig slangebit så det ble ikke dyre løsningen. Ferdig luftet og klar for fisketur :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.