Jump to content

Plutselig stenging av tråder!


Barsk IV

Recommended Posts

En tråd ble plutselig stengt i ettermiddag.

Jeg spør meg om Skipsrådet har tatt denne avgjørelsen eller er det andre Administratorer alene?

 

Jeg engasjerte meg også i nevnte sak, bl.a. ved å gi navn/telefonnummer til en profesjonell som kunne hjelpe.

Jeg mottok ingen IM, før jeg ble upopulær (tydeligvis?) ved å løfte tråden igjen.

 

Jeg aksepterer begrunnelsen jeg fikk i IM, men ikke glem at det er mange som har godt hardt ut mot en leverandør i nevnte tråd. Da bør kanskje listen legges høyere før man stenger en tråd på denne måten??

 

mvh.

 

Barsk II :confused:

Link to post
Share on other sites

Jeg oppfatter ikke at du ble upopulær. Tror ingen andre gjorde det heller. Men når Joelle ikke kommenterte til tross for at han var aktiv på Baatplassen, så var det naturlig å tenke at han kanskje ikke ønsket støy rundt dette nå, og kanskje hadde sine grunner til det.

 

Og når han i IM til enkeltpersoner signaliserte dette, var det naturlig å stenge tråden, spør du meg. Så enkelt. Jeg ser ingen grunn til å legge noe mer i dette.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Fullstendig enig med Barsk II.

 

Det hører faktisk ingensteds hjemme å stenge en tråd som denne sånn uten videre.

 

Stiller også det samme spørsmålet; Hvem er det som er admin? Er det Lasse eller er det Skipsråd?

Etter min erindring er Lasse, Andreas og andre KUN teknisk, ikke moderatorer. Det var en beslutning Ingar tok lenge før Skipsrådet ble opprettet, men kanskje noe nytt er dukket opp igjen som jeg ikke har fått med meg?

 

Tilbake til saken; Jølle startet tråden, mange engasjerte seg, og vi fortjener alle en aldri så liten kommentar på hvordan det endte (derom det er kommet en løsning). IM'er til enkelte er på ingen måte godt nok.

 

....det er nå min mening.

 

 

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Synes begrunnelsen for å stenge tråden er tynn.

Så om jeg har startet et emne og ikke ønsker å si noe mer så kan jeg bare sende en IM og få den stengt?

At Joelle ikke ønsker å si noe mer respekterer jeg, men det hadde vel ikke vært så vanskelig for ham å legge inn en melding om dette i tråden.

Det er flere som følger med i tråder enn de som deltar aktivt i diskusjonen, så å sende en IM til noen utvalgte og dermed håpe på at det hele vil gå over av seg selv synes jeg er naivt. At tråden blir stengt synes jeg er galt

 

tj

Link to post
Share on other sites

Jeg må også si meg enig. Denne tråden burde ikke vært stengt for nye innlegg. Sendte en IM til Skipsrådet om saken og spurte om bakgrunnen, og kom med egne synspunkter for at den fortsatt skulle være åpen. Har ikke hørt noe, men regner med at det kommer en begrunnelse.

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Joelle har sendt IM til flere som deltok i denne diskusjonen tidligere.

 

Han melder at ting har ordnet seg til det beste, men at han av forsjellige årsaker ikke ønsker å skrive mer om saken på nettet.

 

Vi får bare respektere det, så jeg foreslår at vi stenger tråden. Joelle kommer sikkert tilbake med både det ene og det andre når han kommer igang med den nye båten  :wink:

 

:sailing:

<{POST_SNAPBACK}>

Som jeg skjønner av dette ønsker ikke Joelle mere spekulasjoner i denne saken som han startet og da mener jeg han er i sin rett til å lukke ett emne og som jeg skjønner har Lasse gjort dette for han av hvilken grunn får vi kanskje rede på ved en senere anledning ....

 

La saken ligge stille så får vi nok svar :wink:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Nå trur jeg att det er på tide att jeg legger in en liten komentar om denne berømte og omtalte tråden.

 

Jeg har valgt att ikke legge in komentarer der, men har svart di som har hatt spørsmål om status per IM.

 

Jeg har valgt att ikke svare på spørsmål vedrørende saken i åpent av grunner jeg kommer tilbake til på ett senere stadie. Tråden nå på sluttet har utvikklet seg til rene spekulasjoner om hva som har skjedd og ikke.

 

Jeg har ikke bedt noen att stenge denne tråden, men setter pris på att det er blitt gjort. Det er i mine øyner skibs rådets oppgave og se hvis det blir tråder som slutter med rene spekulasjoner uten att noen med fakta opplysninger tillføyer noe konkret. Og der bruke det skjønn (som vi ellers er så ivrige att rose) di har att eventuellt avslutte/stenge vissa temaer.

 

Jeg håper att alle kan respektere att jeg har valgt og hålle meg passiv, i videre diskusjoner på denne tråden, og håper nu ikke att dette setter igang ytterligere spekulasjoner.

Den som venter får som oftest svar.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...