esven Startet 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2014 Er første gang jeg poster noe innpå her og er ikke sikker på om dette er rette plassen, men gjør et forsøk. Har en ardic 091 vannvarmer hvor vifta har tatt kvelden. Er det noen innpå her som vet hvor det er mulig å få fatt i en ny eventuellt en brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Det får du hos i.m.s i Sandefjord. Er på reise så jeg har ikke nummeret her men mener du finner nummeret med ett søk på Google. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
esven Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Har prøvd han men han hadde kun en igjen og den var 24v. Har også prøvd elektro diesel vest men heller ikke de kunne hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Ok....kanskje det finnes noe annet...mener Johnson pump leverer tilsvarende sirkulasjonspumper som sitter i Ardicen, så da finnes det nok noe tilsvarende i vifte også. Men der kan jeg dessverre ikke hjelpe. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
esven Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Takker for svar. Får håpe noen har noen gode ideer. Hvis ikke får jeg bytte til noe som går å få deler til. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 6.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 Har du søkt her på forumet på Ardic d 091. Det har vært skrevet mangt og meget om denne varmeren. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
esven Svart 6.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 Ja har lest en del om den. Ser ut som de fleste har hatt problemer med den. Den var montert i båten når jeg kjøpte den og den holdt kun første helgen i mitt eie. Tenkte at det sikkert er mangen som har byttet ut, og at det derfor skulle være mulig å få fatt i brukte deler. Er greit å ha den da det er lagt opp radiatorer i hele båten og vannbåren varme på badet + alltid varmt vann i springen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.