Jump to content

Nektes å poste i forumet.


JohanPaaSnippen

Recommended Posts

Ja, ja.

 

Nå blir jeg nektet av skipsrådet å skrive her i forumet fordi jeg har nedenstående med i min signatur.

Dette har jeg i løpet av 35 år sett overallt på nettet ellers.

Ikke noe uvanlig og som ikke krenker noen mennesker, men gir meg en viss beskyttelse mot missbruk av mine innlegg.

 

Her er signaturen som gjør at jeg heretter får lov til å poste på forumet:

 

Denne meldingen er copyright johanpaasnippen.

Det tillates ikke at innhold brukes i andre sammenheng en den tråden og det emnet det er posten under uten på forhand tillatelse fra kilde for hvert innlegg.

 

Jeg er ikke lei meg for dette, fordi når man holder på med hets og truer med knebling av ytringsfriheten får dette stå for det det er.

 

Så får vi se hvor lenge dette får lov å stå.

 

Siste ord ble altså skipsrådets.

 

Takker for alle gode råd fra medlemmene ellers.

 

mvh johan

Redigert av JohanPaaSnippen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Etter å ha lest noen av dine innlegg(flisespikkeri om opphavsrett) må jeg bare si meg enig med Skipsrådet

<{POST_SNAPBACK}>

Hva er det som er støtende i min signatur som gjør at jeg ikke får lov å poste her da?

 

Og hvorfor blir min gode hensikt i mitt forslag om inntekter til baatplassen nevnt i samme innlegget som en korreks til posting av nye tråder?

 

 

mvh johan

Redigert av JohanPaaSnippen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei Johan.

Dette er et diskusjonsforum. Her har vi innlegg og meningsytringer på lik linje med leserbrev i aviser. Slike ting er ikke åndverkbeskyttet av norsk lov. Foreslår at du fjerner din Copyright undertekst. Slik den er nå har ikke Skipsrådet noe valg. De må kaste deg ut hvis du insisterer på dette. Så vidt jeg vet godtar du det automatisk når du registrerer deg. Så nå ligger ballen hos deg. Godta det vi andre godtar og problemet er ute av verden.

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Godeste Johan,

I aller beste mening og forhåpentligvis uten at det blir tatt for å være hets: Du kan selvsagt ikke innføre spesialregler på forumet her etter eget forgodtbefinnende!! Hverken om dine egne innlegg eller andres. Forumets regler vet du vel hvor du finner?? Disse er du bundet av ved bruk av forumet. Så enkelt er det. Så vær snill å legg av deg den fornærmete minen og følg spillereglene, så går det nok bra.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Hei Johan.

Dette er et diskusjonsforum. Her har vi innlegg og meningsytringer på lik linje med leserbrev i aviser. Slike ting er ikke åndverkbeskyttet av norsk lov. Foreslår at du fjerner din Copyright undertekst.  Slik den er nå har ikke Skipsrådet noe valg. De må kaste deg ut hvis du insisterer på dette.  Så vidt jeg vet godtar du det automatisk når du registrerer deg. Så nå ligger ballen hos deg. Godta det vi andre godtar og problemet er ute av verden.

 

Lotus

<{POST_SNAPBACK}>

Du er tydeligvis informert, kanskje du kan vise til den regelen som sier at jeg ikke kan beskytte missbruk av mine innlegg?

 

Det har skibsrådet ikke meddelt meg ennu.

 

At det i reglene står at postinger her blir liggende og synlig for alle strider jo ikke mot min signatur.

Det begrenser hverken deg eller andre å besvare mine postinger.

 

mvh johan

Link to post
Share on other sites

Du er tydeligvis informert, kanskje du kan vise til den regelen som sier at jeg ikke kan beskytte missbruk av mine innlegg?

 

Det har skibsrådet ikke meddelt meg ennu.

 

At det i reglene står at postinger her blir liggende og synlig for alle strider jo ikke mot min signatur.

Det begrenser hverken deg eller andre å besvare mine postinger.

 

mvh johan

<{POST_SNAPBACK}>

Her er reglene

Link to post
Share on other sites

Godeste Johan,

I aller beste mening og forhåpentligvis uten at det blir tatt for å være hets:  Du kan selvsagt ikke innføre spesialregler på forumet her etter eget forgodtbefinnende!!  Hverken om dine egne innlegg eller andres. Forumets regler vet du vel hvor du finner??  Disse er du bundet av ved bruk av forumet.  Så enkelt er det.  Så vær snill å legg av deg den fornærmete minen og følg spillereglene, så går det nok bra.

<{POST_SNAPBACK}>

hei.

Jeg vil følge spillereglene eller la være og ta konsekvensene av det.

 

Har vært inne på reglene, men finner ikke noe i min signatur som strider mot skibsrådets begrunnelse nedenfor.

 

Men jeg har nok ikke fått tilbakemelding om hva i min signatur som strider mot hvilke regel i forumet.

Skibsrådet viser i sin begrunnelse til at postinger blir liggende og synlige for alle.

 

Det står IKKE i noen regel at jeg ikke har lov til å reservere meg mot missbruk av mine innlegg så vidt jeg kan lese.

 

 

mvh johan

Link to post
Share on other sites

Så det er vel ikke lenge før jeg er en sagablott på dette forum.

Svaret på det er vel ganske enkelt: det bestemmer du selv.

 

Skjønner overhode ikke reaksjonen din. Ser mer ut som provokasjon enn diskusjon spør du meg.

Jeg, og sikkert mange med meg, har fått henvendelser om moderering fra Skipsrådet i enkelte saker. Jeg har fulgt opp deres anmodning for å gjøre mitt til holde oss på sporet.

 

Skipsrådet har absolutt sin misjon og jeg syns de gjør en bra jobb.

Link to post
Share on other sites

Svaret på det er vel ganske enkelt: det bestemmer du selv.

 

Skjønner overhode ikke reaksjonen din. Ser mer ut som provokasjon enn diskusjon spør du meg.

Jeg, og sikkert mange med meg, har fått henvendelser om moderering fra Skipsrådet i enkelte saker. Jeg har fulgt opp deres anmodning for å gjøre mitt til holde oss på sporet.

 

Skipsrådet har absolutt sin misjon og jeg syns de gjør en bra jobb.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes rett og slett ikke at mine gode hensikter med forslag til inntekter på baatplasen skal

belønnes som sitat til korreks fra en av båtplassens komite.

 

Derfor reserverer jeg meg mot at andre skalter og valter med mine innlegg utenfor den tråden de er ment for.

 

Hvis du kaller ovennevnte provokasjon forstår jeg ikke noen ting.

Link to post
Share on other sites

Fjæra som ble til 5 høns.........................( ? )

 

Leste tråden ang "emneoversikten" som Andreas skrev ( med nå har redigert ). Tror de fleste som leste dette fikk med seg at dette ikke var ment som kritikk av den som ble sitert. Tvert imot var det en fornuftig overgang fra diskusjonen om kronerulling og betaling av bruk av emneoversikten, der det ble kommentert at det måtte være mye arbeid med denne. Tolker ikke Andreas innlegg i rettning av kritikk til den som ble sitert. Håper det ikke er en slik missforståelse som startet denne tråden her.

 

 

 

GeV

Redigert av GeV (see edit history)

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Spørsmål til johan

 

Hva tenkte du deg skulle skje hvis noen siterte deg i en annen tråd ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser du i tråden om emneoversikt hvor jeg blir sitert i et korreks, hvor sitatet (mitt innlegg) overhodet ikke har noe opplysende med posterens emne å gjøre.

 

Mitt innlegg ble postet og ment som et positivt bidrag til at båtplassen skulle få inntekter og kunne ikke i min villeste fantasi tro at dette skulle være en del av nevnte korreks.

 

 

 

mvh johan

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...