Veroks Startet 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2014 Hei, Eg har ein Rana 540SL og skulle så gjerne hatt eit konsolltrekk til å dekke over styrekonsollen når båten ligg. Ranaplast har gått konkurs og der er ikkje så mykje hjelp der. Er her noken så veit om kor ein kan få tak i trekk? Har forhørt meg med div kalesjemakere men ingen har tid... Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Hva med et grilltrekk mens du venter på at en seilmaker kan sy deg et mer permanent trekk? Har sikkert noe på Europris i Ørsta/Volda eller Jula på Moa/Olsvika Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Stormblåst Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Kansje Jomar har,fekk tak til Øien 530 med dei. Dei hadde ei bedrift som sydde trekk for dei,god kvalitet og rask levering. http://www.jomar.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Veroks Svart 8.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Takk for tipset "Stormblåst" :-) Jomar ordna saken så no er det snart på vei. Sitér dette innlegget Link to post
Stormblåst Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Bare hyggelig Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 21.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Hei Veroks, Kan vi få høre med deg igjen når du har fått trekket og hvordan det funker. Kunne du evt. laste opp et bilde til oss? Og tør jeg spørre hva det koster? Selv så kjøper jeg motorsykkeltrekk (Biltema / size "L") , og fordelene med det er at du skjuler hele konsollen rund baut og helt ned til dekk. Det tar meg kanskje to minutter å "montere". Dette trekket passer spesielt bra dersom du har båt-versjonen med dobbel sittebenk og ryggstøtte. Du må bruke noen ekstra stropper (elastikk) hvis du ønsker at trekket skal sitte tett og fint i uvær , men funker fint og er både holdbart og vanntett. Skal laste opp et bilde neste gang i eksisterende diskusjon her: Erfaringer - Rana 540 SL Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.