Jump to content

Hvor kjøpe PRM160 / 260 girkasse?

HulkHaugen

Recommended Posts

Har googlet og søkt på finn.no, blocket.se, dba.dk og ebay.co.uk. Trenger å erstatte mitt gamle PRM160S VR2 gir, og trenger da enten et "nytt" PRM 160V eller PRM 260D gir. Hadde 2:1 utveksling, men tar 3:1 om jeg får tak i det. Har funnet noen, men ved en nærmere kikk på id skiltet viser det seg å være PRM140 eller andre typer girkasser. Finner også ett i Danmark til 2500,- men får ikke kontakt med selger. Har også en dialog med en kar fra Steinkjer, men han vil ha 8000,- for et gir (3:1) fra 70-tallet, sytes det høres stivt ut. Helt nytt 260D på ASAP Supplies koster £1100+VAT/Import.

Er det ingen andre steder/forhandlere hvor jeg kan forvente å finne slikt? Syntes det er alt for langt mellom disse girkassene, og er sikker på at det minnes minst én mystisk anonym skrotnisse som sitter på mange slike. Er ellers så klar for å sjøsette balja nå...

Mvh Børre

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...