geiger Startet 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2014 Hei. Noen som kan gi meg korrekt blandingsforhold til en Johnson 8 2003 modell. Har lest på amerikanske forum, men det er vanskelig å bli klok på. De bruker heller ikke metrisk. Er det 1 eller 2 prosent som er det riktige? Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Har en Johnson 4 hk fra 1999. Den skal ha 2%. Sikkert 2% på din 8 hk også. Sitér dette innlegget Link to post
geiger Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 ok, takk for svar Er du fornøyd med din motor? Driftsikkerhet osv? Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Ja, den har dunka og gått i alle år, brukt den på slepejolla, (Pioner235 og gummijolle) Bytta plugger to tre ganger, og ellers ikke gjort noen ting med den. Den har blitt brukt året rundt. Det eneste er at den kan være litt tungstartet av og til, men når den først går, så går den. Kjøpte den i sin tid pga. at den var billig, men den har overrasket positivt! Sitér dette innlegget Link to post
geiger Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Ok, det var greit å vite. Kjøpte min brukt nå nettopp. Den er veldig fin å se til og har gått bare 70 timer. Så jeg håper å ha god nytte av den lenge. Eneste minus er at det ikke er mulighet for fjernkontroll og rattstyring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.