Source2 Startet 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2014 Beklager å mase om dette her... Burde være den enkleste sak av verden å få nytt passord. Mulig jeg er blind... klarer bare ikke å finne hvordan jeg evt kan få nytt. Noen som kan hjelpe? På forhånd takk. (Er ute og seiler nå... ) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 (redigert) er vel en funkjson her for å få tak i passord http://www.marinetraffic.com http://www.marinetraffic.com/en/users/resetpass Husker ikke sikkert om det er via marinetrafic eller om det er eget passord på appen Redigert 9.Mai.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Source2 Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Tusen takk! Den godtar ikke noen av mailadressene mine, så det spørs om det er noe eget for appen, ja... Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Jeg har prøvd det samm og den sier at det er feil email adresse noe det ikke er Sitér dette innlegget Link to post
Source2 Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Hmmmm.... Får kanskje prøve å kontakte dem da... Mistet mobilen på sjøen for et par uker siden - så derfor lost nå. Litt merkelig - de fleste nett-tjenester idag tar jo høyde for at brukerne glemmer passordet hele tiden... Sitér dette innlegget Link to post
Source2 Svart 14.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Bare for å oppdatere: Tenkte jeg skulle prøve å registere meg på nytt, men fikk da vite at mailadressen allerede eksisterte. Men når jeg ba om nytt passord fikk jeg beskjed om at den ikke eksisterte. Opplagt noe feil i systemet. Løsningen ble å registrere en ny e-post-adresse. Nå fungerer alt fint. Men jeg skulle gjerne slettet den forrige. (Ser også at det er yrkesbåter som opererer med to aktive AIS registreringer.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.