roeren Startet 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2014 Jeg fant et morsomt bilde fra den gang jeg jobbet som lærer, og fikk med meg klasser til sjøen - og en robåt. Denne hadde jeg på gammelt vis utstyrt med årefester "over alt", så det ble beskjeftigelse for 6 elever i slengen. Og enda et årepar til meg selv for kontrollens skyld. Sitér dette innlegget Link to post
Vegardos Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Dette var artig å se, i dag lærer de vel knapt å svømme.. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Jeg lærer ungene mine og ro nå, syntes det er ganske vesentlig når vi er på vannet og har gummijolle.Nå er dem så små ennå at de slipper ikke avgårde med jolla riktig ennå. 3 og 5 år.Men jeg fester ett ca 5-10 meter langt tau i jolla og slepper ungene uti, de ror og koser seg glugg ihjel :)Jentungen har allerede lært seg litt av teknikken etter 3 ganger i jolla :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Brigg Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Fint bilde av et fint tiltak. Jeg har også vært bevist på at matrosene skal kunne ro, og har også brukt en flaggline for å kunne hale de inn ved behov. Stor var dagen da de fikk forsøke uten lina første gang. Og nå er de blitt flinke til å ro, og det er betryggende når vi bruker mye tid på sjøen. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
roeren Svart 10.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Ja, det med tau å hale dem inn igjen etter, har vi også brukt, både på barna og barnebarna! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.