guddal Startet 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2014 Hei,har nettopp kjøpt oss en Azimut 42. Noen andre medlemmer her med Azimut? Eller noen som vet om det finnes en klubb? Har prøvd å søke,men ikke funnet noe. Sitér dette innlegget Link to post
Henrik M Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Hei. Kjøpte en Azimut 40s for noen uker siden, men den kommer ikke oppover til Norge før Jan-mars. Neste år er vi to med Azimut. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 (redigert) 3 Gratulerer for øvrig! Redigert 11.September.2014 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
glalaks Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Legg ut bilder;) azimut er flotte båter! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
guddal Svart 11.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Noen bilder av båten vår Sitér dette innlegget Link to post
guddal Svart 11.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Gratulerer med flott båt, Henrik! Ny eller? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 11.September.2014 Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Lekker båt og flotte bilder Guddal :-) Førerpos nede på Azi 42 er forbildelig :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Henrik M Svart 14.September.2014 Link til dette innlegget Svart 14.September.2014 (redigert) Guddal : Det var da en nydelig Azimut 42, som gjør seg utrolig godt på bilder. Ja jeg kjøpte meg en ny Azimut 40S, så nå gleder jeg meg til 2015 sesongen på fjorden. Kjedelig å vente, men snart kommer den opp fra Italia. Redigert 14.September.2014 av Henrik M (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
guddal Svart 14.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2014 Jøss,ikke værst i slå til med helt ny båt! Vi var i Cannes på båtmessa nå i uka. Mange fine Azimuter der! Sjekk min tråd og bilder derfra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.