Scand Baltic Startet 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2014 Har en SUN 33 med D6 310 og DPH drev 2005 mod. Ved opptak i fjor var alt normalt. På første testtur i år, får jeg vibrasjoner i båten fra ca. 1800 omd. Drev og propeller har blitt oppbevart uten mulighet for å ha blitt skadet i løpet av vinteren. Kan det være at en av propellene har begynt å løsne rundt bosset? Propellene er fra 2010, så synes vel det er litt tidlig at dette skal skje. Er jo litt rart at dette har skjedd mens alt har ligget i ro i vinter. Skal teste ut med et annet propellsett. Er det noen som har noe erfaring eller tips rundt dette? Sitér dette innlegget Link to post
Signatur75 Svart 1.April.2021 Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 Hei. En stund siden dette, men fant du ut av det? Har fått tilsvarende på min installasjon.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 2.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Heisann. Jada, de hadde sluppet rundt bosset. Ble en runde hos Winrace. Fungerte bra så lenge jeg hadde båten. Men veit det er flere som har gjort dette som ikke har vært fornøyd. Har ikke vært en holdbar løsning så det har blitt nye propeller istedet. Jeg solgte båten samme året, så hvor lenge de holdt aner jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Signatur75 Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Takk for tilbakemelding, ser ut som det er samme problem her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.