princess32 Startet 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2014 Har sett at det er noen tråder med denne båttypen her. Men kan ikke se at det er så mye beskrivelse av kvalitet og sjøegenskaper. Hvordan oppleves disse Italienske båtene?. Er det skikkelig V-bunn?. Elektrisk anlegg?. De ser veldig tøffe ut. Er det bra båter og vil de holde seg i pris??. Har kikket litt på nordiske båter også. Scand Dynamic 9200. Sikkert en bra båt men liten i forhold til størrelse. Har sett på en Viksund 310 St Cruz. Er Gobbi som nå har blitt Atlantis et greit valg?? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Ja det er en god båt. Kikket på det selv da jeg handlet! Men kjenner 2 som har 345 og en som har Atlantis 42 de er fornøyde iallefall Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Puffen Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Jeg har hatt en 345 i 4 år og har vært fornøyd. Men nå ligger den for salg, så jeg blir vel litt innhabil . Send gjerne en IM Sitér dette innlegget Link to post
princess32 Svart 12.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 Hva med sjøegenskaper? Er denne båten bra i sjøen?. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 12.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 Som sagt er jeg kanskje litt innhabil, men drister meg til å komme med litt konkret info. Båten er relativt tung, og har en markant V-bunn. Sjøegenskapene er meget gode etter min oppfatning. Har gått med båten i mye forskjellig vær. Stiv kuling inne i fjordene med krapp sjø på 1,5 m. går fint i plan med litt redusert fart. (22 - 23 knop) Tung havsjø rundt Stad o.l. går også som en drøm når du finner rette farta. Det jeg best kan sammenligne med var Marex 350 som jeg hadde tidligere. Dette er også veldig gode båter, men slår vesentlig mer i motsjø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.