Karisma 1 Startet 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2014 Har problemer med powertrim, kan tvangskjøres direkte på pumpe både opp og ned. Regner med problemet sitter i bryteren. Noen som har hatt samme problem eller løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Dette kan godt være bryterpanelet ditt som er gåent, dette har eg vært ute for mange ganger Men siden du seier at begge veier ikkje går har eg heller tru på sikringen som står oppå innsugsmanifoilden rett bak el.boxen fremme på bbside av motoren Vist ikkje kan eg også vere reelene Så kan det jo også selvsagt være dårlig jordings kabel Sikring eller jordingskabel hadde eg hatt mest tru på siden det ikkje går noen veier Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Mest sannsynlig at det ett rele som krangler. På min KAD43 satt det rele både fremme i nærheten av bryteren og bak ved pumpen. Tok ut releen og sprayet med kontaktspray og alt var i orden Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Karisma 1 Svart 11.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2014 (redigert) Takker for svar, blir og teste når jeg kommer i båten.... :) . Redigert 11.Mai.2014 av Karisma 1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.