Jump to content

Over vann


NordicX2

Recommended Posts

Hei

 

På min lille seilbåt ligger det i dag noen lys blå/gråe felt i dekket og i cockpit. Kan tenke meg at disse feltene har en form for antisklieffekt. Fargen er falmet og noen steder helt borte. Her trengs det en jobb...... så ......

 

Hva bør jeg bruke av maling/hard-topp/lakk for å friske opp disse feltene ? Noen meninger, ideer evt viten .....??

Link to post
Share on other sites

Neppe Treadmaster..... Er ikke d mer som et mjukt belegg oppå dekket.

Nei, dette er malt direkte å dekket...men har noe grovere utførelsen en resten av dekket.

 

Tenker kansje noen har en annbefaling for hva jeg bør gjøre / bruke for å friske dette opp.

 

Er klar over at man får kjøpt perler for å blande i dekksmalingen.... men finnes det ikke leverandører som selger ferdig antisklimaling??

Link to post
Share on other sites

Neppe Treadmaster..... Er ikke d mer som et mjukt belegg oppå dekket.

Nei, dette er malt direkte å dekket...men har noe grovere utførelsen en resten av dekket.

 

Tenker kansje noen har en annbefaling for hva jeg bør gjøre / bruke for å friske dette opp.

 

Er klar over at man får kjøpt perler for å blande i dekksmalingen.... men finnes det ikke leverandører som selger ferdig antisklimaling??

<{POST_SNAPBACK}>

Hei

Hempel har et slikt produkt som du kansje er ute etter, kan bl.a. kjøpes hos Maritim.no

 

HEMPEL ANTISKLI PERLER

Maritim Art.nummer: 1068-11

Koster kr. 72,- (Rekker til 2 bokser maling à 0,75 ltr.

 

Selges sikkert også hos en lokal maritim butikk som fører Hempel sine produkter. :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...