laaron Startet 7.April.2005 Del på Facebook Startet 7.April.2005 Hallo forum! Etter at vi i vinter gikk til innkjøp av "Bølgen", viser det seg at vi plutselig er uten båtplass. Plassen vi har i dag er for smal, (3meter) og selv om utleier lovet oss en 4 - meters plass tidligere i vinter fikk jeg på Tirsdag beskjed om at det var svært vanskelig. Tilbød meg en plass som ligger ytterst i havna og er svært værhard. "Perlen" i Grimstad er allerede i sving men å undersøke i sine kretser, behjelpeligheten selv. Men det kan jo hende at noen andre vet noe eller har noen forslag, disse mottas i såfall med takk. Mvh.Leif Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 Håpert det ordner seg for deg med båtplass. Fikk i dag beviset (regning) på at større båtplass har ordnet seg for meg, så nå har jeg 3,6 m (inkl. utriggere) til disp. til min gamle Saga... Var faktisk glad for denne regningen. Prisen er ikke ille heller, kr 650,- pr.m. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
jada Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 Kommunen (havnesjefen) har ledige plasser i Holvika. Det er bare noen dager siden de averterte i lokalavisa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.