trebåtelsker Startet 12.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2014 Hei hei alle sammen :) Jeg holder på med en 33 fots furuholmen plattgatter, har varmet og skrapet lakk av hele dekket akter og foran. Men det er svarte nater på dekket og det ser ut som det sitter lakk igjen på de som jeg ikke får så lett bort med varme og skrapa, det krakkelerer på natene..... Hva er grunnen til det, og må det fjernes.??? eller forsvinner det når jeg lakkerer over igjen ?? Så så jeg når jeg slipet over med plansliper ( 60 papir) da så det ut som det smitter svart/ grått ut på dekket når jeg sliper over natene.... Akterdekket hadde blitt litt grått pga sola, men jeg tør ikke å slipe mer over hvis det er natene som smitter :( Så en ting til... Natene ser veldig fine ut og er tette og sitter akkurat som de skal, er det viktig å frese de ut å legge nye nater eller? Kan hende jeg har lyst til å bytte de ut ned hvite nater :) Sitér dette innlegget Link to post
trebåtelsker Svart 12.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 https://baatplassen.no/bildearkiv/51/51565/dsc04316.jpg Sitér dette innlegget Link to post
trebåtelsker Svart 12.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 https://baatplassen.no/bildearkiv/51/51565/dsc04305.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 13.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Hvis natene sitter godt, er det ingen grunn til å frese de ut å legge nye. Hvorfor legge ned masse arbeid som ikke tilfører noe som helst. Du ender jo bare opp på samme sted du er i dag. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
trebåtelsker Svart 13.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Ok , takk for svaret :) da lar jeg de være Sitér dette innlegget Link to post
trebåtelsker Svart 13.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Ok , takk for svaret :) da lar jeg de være Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.