yamaha90hk Startet 12.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2014 Girstaget på min yamaha 90 hk 87mod er meget rustet. Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med bytte av girstag, er det en vanskelig prosess? Og evt om noen av dere vet prisen på et nytt girstag? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 13.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Du må ha av hele powerhead. Og så må du ha tungen i rett munn for å få girskifte korrekt igjen. Jeg har forresten brukt stag liggende.... Sitér dette innlegget Link to post
yamaha90hk Svart 13.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Okei, har du gjort dette før? Snakket med forhandler idag og han mente det også var riski i forhold til skruene lett kunne knekke.Okei, et godt et, eller er det rustent? Hvilke pris evt? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 13.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Det er helt rett at skruer kan knekke. Men på en annen side får du vel ikke skiftet gir med rustent stag ? Mine stag er nok litt rust på, men ikke rustet i stykker. Bør smøres før montering. Kr. 200,- er greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.