Jump to content

Gavetips - 70 åring

Jens1986

Recommended Posts

Hei,

Min far blir 70 år i morgen. Han har nettopp kjøpt seg hytte ved sjøen og en Buster som han skal nyte pensjonisttilværelsen med :)

Har noen noe gavetips? Båt/hytte/fiske. Han har alltid vært en fiskeentusiast, men kun innlandsfiske. Vurderer å kjøpe krabbeteiner, men tar gjerne i mot andre tips. Helst noe jeg kan finne i butikk i Oslo!

Guest Avmønstret#

Flyteplagg som ser ok ut og også varmer godt.

Flytedress som man kaller for varmedress :-)

--------

Vet ikke hvilken "type" din far er men jeg tror ikke jeg hadde klart å få gubben her til å bruke en fancy vest med skrittstropp osv for å ta seg en tur i småbåten. Men et flyteplagg derimot går bra.

---------

Et helt annet tips, røykovn. Mener de har en passe stor sak på jula. Ovn for kaldrøyking må han lage selv men varmrøykt smaker jo fantastisk godt.

Pinkvin skrev On 13.5.2014 at 10.04:

--------

Vet ikke hvilken "type" din far er men jeg tror ikke jeg hadde klart å få gubben her til å bruke en fancy vest med skrittstropp osv for å ta seg en tur i småbåten. Men et flyteplagg derimot går bra.

---------

He he, er vel ikke alle "gamlinger" som er som den berømmelige nordlendingen som vi har diskutert her tidligere :-) Men "varmedress" som flyter er en god gave mener jeg!

Bruk vest!

Pinkvin skrev On 13.5.2014 at 10.04:

Flyteplagg som ser ok ut og også varmer godt.

Flytedress som man kaller for varmedress :-)

--------

---------

Et helt annet tips, røykovn. Mener de har en passe stor sak på jula. Ovn for kaldrøyking må han lage selv men varmrøykt smaker jo fantastisk godt.

Røykovn var et genialt tips - takk! Han er svært interessert i mat, så det passer nok midt i blinken!

Takk for andre gode tips!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...