DYM Startet 13.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2014 Jeg har akkurat handla en Fjordling 17 HT med innebordsmotor (ikke henta den enda engang), som jeg tenkte å bygge om til utenbordsmotor. Jeg vet ikke alder på hverken båt eller motor eller hva som evnt er gjort med den. Tidligere eier visste ikke hva båten het en gang :) Vet at den har stått i noen år og at motoren sviver om man drammer godt men ikke uten dramming. Det følger med 2 drev og ymse deler. Noen som har noen formening om hva verdien på dette kan være sånn ca? Må vel da selges som prosjekt/delemotor. Jeg skal ta noen bilder når jeg får henta båten til helga. Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 13.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2014 Hmm.. Ca 2000 - 5000 som objekt, etter tilstanden. Eller 15000 - 25000 ferdig overhalt, etter hvor mye du gjør og hvor godt du dokumenterer. Sånn sirkus! :) Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.