Dann Startet 13.Mai.2014 Del på Facebook Startet 13.Mai.2014 Jeg har en Uttern D55 Exclusive med spisebord og kabindør av tre. Etter noen års bruk er disse så stygge å se på at jeg har lyst å få de byttet ut.Jeg har søkt en del på nettet, men jeg finner ingen plass hvor jeg kan få kjøpt slike deler (spisebord og kabindør) Har sett andre båter av samme type som har f.eks glass dør eller plast dør og lignende, men dette finner jeg heller ingen plass hvor jeg kan kjøpe det.Noen som har noen anelse om hvor jeg kan få kjøpt slikt? Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Har du vært i kontakt med forhandler av Uttern? Bare en tanke, Uttern er gjerne konkurs det jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Jeg har selv prøvd og få kjøpt deler til disse båtene og jeg har aldrig fått noe deler heller, uansett hvor mye en maste på forhandler. Prøvde og kontakte fabrikken der fikk jeg ikke engang svar. Så jeg tror ikke du får noe hjelp, bare og lage det selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.