Jump to content

Trimme suzuki 4hk motor?

rorofisk

Recommended Posts

Hei!

Jeg har en terhi 13 fots båt. Når jeg kjøpte den fulgte det med en 4 hk suzuki, 4 takt, 2008 model. Båten er jo ganske lett, veier litt over 90kg. Jeg tror jeg skal klare å få båten i plan med en 6hk. Jeg vurderte å kjøpe en 6hk, men hørte at 4hk gikk ann å trimme. Har snakket med noen som sier at suzuki 4 og 6hk er samme motor, men ingen av dem har kunnet fortelle meg hvordan jeg trimmer 4hk. Er det noen av dere som vet om det stemmer og om det går? Takker på forhånd for svar!

Hvilken årsmodell er motoren? Er det en nyere Suzuki så trimmes den ikke hvis det er samme sylindervolum, en Suzuki forhandler kan fjerne innsprøytningsdysen (tror jeg) på en halvtime for lav pris. Hvis du oppgraderer motoren i sommer så slipper du i tillegg HK-avgift, noe som kan være kjekt!

Ingen HK avgift på motorer under 10 hk, så en ombygging/trimming kan allerede gjøres uten å få besøk av Siv!

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...