Håkonw Startet 13.Mai.2014 Del på Facebook Startet 13.Mai.2014 Hei, som emnet forteller har jeg en relativt ny johnson 9.9 4 takt. Jeg vil koble til et batteri på denne for å drive lanterner, stereo, lensepumpe etc. Problemet er at jeg ikke finner noe strømuttak på den, eller en måte og koble til et batteri.. Er det ikke mulig å koble til batteri på denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Først må du sjekke at det er en ladespole og likeretter på denne motoren, hvis ikke så må dette skaffes og monteres, tar du ett bilde av motoren innvendig på "ledningsrekken" koblingsskinnen så er det enklere å se hva som må til Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Håkonw Svart 14.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 (redigert) Hei og takk for svar. Jeg legger ved et bilde som kan forklare litt til dem som har peiling på slikt:) oppved svinhjulet er det en rød og en sort ledning. Den 3dje er gul med sort Trace. Noen med peil? Redigert 14.Mai.2014 av Håkonw (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.