Avsluttet2 Startet 7.April.2005 Link til dette innlegget Startet 7.April.2005 Med nye-båten fulgte en alf hansen kalesje. Jeg har tittet litt rundt i forumet og ser at det finnes noen innlegg som ikke er positive i forhold til kvaliteten på disse kalesjene. Kan noen si noe om dette, eventuelt hva som er problemene med kalesjen? Fikk et tilbud på hansentoppen til båten på 2200 kr. Synes dette virker litt dyrt, er det billigere å kjøpe slikt utenom sesong?? tj Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret Svart 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 De er ikke sydd til din båt , men sydd til båt typen Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 5.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2005 (redigert) Jeg har tittet litt rundt i forumet og ser at det finnes noen innlegg som ikke er positive i forhold til kvaliteten på disse kalesjene. Jeg har også tittet litt på forumet, men fant bare positivt om Alf Hansen... Skal få kalesje fra Alf Hansen nå rundt jul så jeg er jo litt interessert i å vite hva det negative evt går på. Dialogen til nå har vært meget positiv iallefall, men produktet har jeg jo ikke sett... Redigert 5.Desember.2005 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
index Svart 5.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2005 Med nye-båten fulgte en alf hansen kalesje. Jeg har tittet litt rundt i forumet og ser at det finnes noen innlegg som ikke er positive i forhold til kvaliteten på disse kalesjene. Det er vel litt som med Volvo Penta, nesten alle har det og da er det jo nødt til å være noen misfornøyde innimellom... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.