Jump to content

Kvalitet på kalesjen

Avsluttet2

Recommended Posts

Med nye-båten fulgte en alf hansen kalesje. Jeg har tittet litt rundt i forumet og ser at det finnes noen innlegg som ikke er positive i forhold til kvaliteten på disse kalesjene.

Kan noen si noe om dette, eventuelt hva som er problemene med kalesjen?

Fikk et tilbud på hansentoppen til båten på 2200 kr. Synes dette virker litt dyrt, er det billigere å kjøpe slikt utenom sesong??

tj

• 7 måneder senere...

Jeg har tittet litt rundt i forumet og ser at det finnes noen innlegg som ikke er positive i forhold til kvaliteten på disse kalesjene.

Jeg har også tittet litt på forumet, men fant bare positivt om Alf Hansen...

Skal få kalesje fra Alf Hansen nå rundt jul så jeg er jo litt interessert i å vite hva det negative evt går på. Dialogen til nå har vært meget positiv iallefall, men produktet har jeg jo ikke sett...

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Med nye-båten fulgte en alf hansen kalesje. Jeg har tittet litt rundt i forumet og ser at det finnes noen innlegg som ikke er positive i forhold til kvaliteten på disse kalesjene.

Det er vel litt som med Volvo Penta, nesten alle har det og da er det jo nødt til å være noen misfornøyde innimellom... :wink:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...