Jump to content

Frakt av 20 fots plastsnekke Porsgrunn - Oslo

Torsen67

Recommended Posts

Bare å leie henger en dag. Før fikk du leid henger om var spesialtilpasset for snekkeskrog hos nesbru tilhengersenter. Vet ikke om de har slikt enda, men jeg tok en 24 fot snekke på den hengeren fra oslo til vestlandet for mange år siden. Ellers går nok en vanlig båthenger også greit siden den er såpass liten, eller selvsagt sjøveien :sailing::sailing::drink:

Guest Avmønstret#

Da hadde jeg ikke kjøpt.

--------

Men om det er en helt spesiell båt/kostbar båt så vil jo en transportkostnad kunne forsvares.

Jeg ville ringt direkte til et par transportører evt. lagt ut oppdraget på finn eller anbudssiden eller noe. Så lenge du vet til-fra adressen og hvilke løft som skal gjøres så vil du få en spesifikk pris. Ved å bruke slike tjenester så åpner det seg en mulighet for å få båten med som returlast.

Oslo- Porsgrunn er et par timers kjøring pluss to løft, samlet ca 3 timer pluss retur dvs ca 5-6 timer til sammen. Jeg kan gjette vilt på at det vil koste 15 000,- eller mer.

Redigert av Avmønstret# (see edit history)
Guest Avmønstret#

Kontakt Multifrakt på 908 71 942.

De fraktet en Askeladden 23 for meg fra Bergen til Østlandet for en meget hyggelig pris for et par år siden. :yesnod:

Det er akkurat det med returlast og hvis man "kjenner noen" osv. Fikk fraktet en Tobias 22 combi med lastebil fra Hvaler til Bergen for under 5000,- for 6-7 år siden. Ble bare et par-tre timer ekstra jobb for lastebilføreren og noen lapper ekstra i lomma før helgen :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...