Torsen67 Startet 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2014 Noen som har formening om hva dette kan koste? Noen som kjenner noen billige transportører? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Det er vel sjø hele veien mellom der? En fin helgetur dette.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hebbe Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Greit å leie en båthenger med selvjusterende vugge og hente selv også. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Kaftein ØL Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Bare å leie henger en dag. Før fikk du leid henger om var spesialtilpasset for snekkeskrog hos nesbru tilhengersenter. Vet ikke om de har slikt enda, men jeg tok en 24 fot snekke på den hengeren fra oslo til vestlandet for mange år siden. Ellers går nok en vanlig båthenger også greit siden den er såpass liten, eller selvsagt sjøveien Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 14.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Ser ikke at jeg har tid til å ta den sjøveien ved evt kjøp. Og ikke har jeg hengerfeste på bilen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 (redigert) Da hadde jeg ikke kjøpt. -------- Men om det er en helt spesiell båt/kostbar båt så vil jo en transportkostnad kunne forsvares. Jeg ville ringt direkte til et par transportører evt. lagt ut oppdraget på finn eller anbudssiden eller noe. Så lenge du vet til-fra adressen og hvilke løft som skal gjøres så vil du få en spesifikk pris. Ved å bruke slike tjenester så åpner det seg en mulighet for å få båten med som returlast. Oslo- Porsgrunn er et par timers kjøring pluss to løft, samlet ca 3 timer pluss retur dvs ca 5-6 timer til sammen. Jeg kan gjette vilt på at det vil koste 15 000,- eller mer. Redigert 14.Mai.2014 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 14.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Å pokker, da hadde nok blitt sjøveien ja:-) Sitér dette innlegget Link to post
millisivert Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Fraktet i januar en Fram 19 fra Lillestrøm til Tønsberg. Det ville med proffesjonell hjelp bli mellom 15-22000.... Jeg endte med å leie en båthenger å låne en bil med både hengerfeste og lov til å trekke tungt nok. Selv med leiebil vil nok "selvhenting" være billigst. Sitér dette innlegget Link to post
fredrant Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Kontakt Multifrakt på 908 71 942. De fraktet en Askeladden 23 for meg fra Bergen til Østlandet for en meget hyggelig pris for et par år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Kontakt Multifrakt på 908 71 942. De fraktet en Askeladden 23 for meg fra Bergen til Østlandet for en meget hyggelig pris for et par år siden. Det er akkurat det med returlast og hvis man "kjenner noen" osv. Fikk fraktet en Tobias 22 combi med lastebil fra Hvaler til Bergen for under 5000,- for 6-7 år siden. Ble bare et par-tre timer ekstra jobb for lastebilføreren og noen lapper ekstra i lomma før helgen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.