kointa Startet 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2014 (redigert) Redigert 14.Mai.2014 av kointa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Heltrukne rør, men det blir vel ikke mye penere enn wire Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Ask Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Hei Eg bytta ut wiren, og monterte 8 mm (om eg hugsar rett) tau i staden. Større brotstyrke, og mykje rimelegare. Ask Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 14.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 Hei Eg bytta ut wiren, og monterte 8 mm (om eg hugsar rett) tau i staden. Større brotstyrke, og mykje rimelegare. Ask takk,tenkte noe sånt, og da vet jeg at det har blitt brukt Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2014 På Hulda har jeg wire øverst og tau under. Skal du bruke tau, ta hensyn til tauets motstandskraft mot UV-stråling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.