Frøken Fryd Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Er helt sikkert Hidra som skal ligge ytterst, på 16. og 17. er det som regel også fortøyd båter inn mot fisketorget også, men da bør man ligge med anker utover. Det vil nok komme mange båter i ettermiddag. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Linnea Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Hitra har reservert sin faste plass så der kan kun ligge en rad innerst. ved fisketorget er det også fult. er noen plasser igjen som båt nr 3-4 eller mere. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 (redigert) Røykutvikling ombord i båt i Vågen Viste seg å være røyk fra dieselvarmer under oppstart:-) Redigert 16.Mai.2014 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
M/Y Linnea Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Hehe, ja slik kan det gå. litt drit i dieselen og lite bruk så røyker vel alle varmere når de blir startet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Hehe, ja slik kan det gå. litt drit i dieselen og lite bruk så røyker vel alle varmere når de blir startet :-) Du som ligger rett foran "røykleggeren" ? Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
M/Y Linnea Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Ja eg satt og fulgte med røyken hele tiden og var no ikke så mye røyk etter min mening:-) lurte på hva som skjedde om eg hadde startet motorene mine :-P Sitér dette innlegget Link to post
superman Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 (redigert) Du har vel sett dieselvarmerne i båten min i båsen en del ganger, Linnea ;-) Redigert 16.Mai.2014 av superman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Linnea Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Ja har nok ikke lagt merke til det men :-) Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Ser på mainetraffic nå. Ingen som er logget inn eller? Sitér dette innlegget Link to post
superman Svart 18.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2014 Stakk snuten innom i dag for å vise min tilreisende mor og søster hvor flott Bergen er. 20 grader i luften, godt med seilevind og en fantastisk dag på sjøen. Det var veldig mange båter der fortsatt, men mange var på vei ut. Tar vel litt tid å "tømme" Vågen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.