paulseeti Startet 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2014 Hei! Jeg lurte på om det er noen som vet om noen, eller som selv innehar kompetanse og mulighet til å gjøre en verdivurdering av en båt for meg i Ålesund. Så klart mot betaling. Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Kanskje du kan bruke noen herfra:http://knbf.no/besiktelsesmenn.php Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Hva slags type båt er det snakk om? Sitér dette innlegget Link to post
paulseeti Svart 15.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 En Comfort 32. Har prøvd å ringe han som står der, men får ikke svar. Epostadressen funker heller ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Hvor i ålesund ligger båten? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 (redigert) Det var rart at du ikke når ham. Skal se om jeg finner et nummer til han. Traff han for en måned siden. Han har en seilbåt til, så kanskje han er på tur. Har sendt deg internbeskjed. Redigert 15.Mai.2014 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 (redigert) En Comfort 32. Har prøvd å ringe han som står der, men får ikke svar. Epostadressen funker heller ikke... Han har vært utenlands, så prøv igjen i morgen eller send en sms.. er det ikke Eureka som er ekspert på Comfort Redigert 15.Mai.2014 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
paulseeti Svart 15.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Vet ikke hvor i Ålesund den ligger. Har bare sett den på Finn.no. Du finner den om du søker på comfort 32 i Ålesund Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 (redigert) Tipper den ligger i Nørvevika. Hehe, ekspert er vel å ta litt hardt i. :) Selger er ihvertfall en som kan seiling, etter hva jeg vet. Og det er jo et godt utgangspunkt. Redigert 15.Mai.2014 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
paulseeti Svart 15.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Alltid bra å kjøpe fra noen som har interesse for seiling! Da er det jo større sjanse for at båten er tatt godt vare på... Sitér dette innlegget Link to post
paulseeti Svart 20.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2014 Stemmer godt at selger har peiling! Hadde en 40 min samtale i går hvor han skjøt tips og triks fra lav hoftehøyde.. Artig å høre. Virket som en grei kar. Sa at han kunne være behjelpelig med å seile den til Kristiansand også! Veldig spent på om du finner noe negativt! Hvis ikke ser dette veldig bra ut! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.