Lars H. Svart 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2014 Ingen problemer, kommer du i nød, trykker du inn knappen for K16 og skriker, brøler HJELP! Eller selvfølgelig bruker du prosedyren og sier MAYDAY. Men hjelp får du, registrert, med eller uten kallesignal, MMSI eller lisens. Dette ordner du opp når ting roer seg og du er kommet hjem. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
John_Kr Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Hei Har fått testet min nye VHF Icom IC-M400BB (black box) med kun håndsett på dashbordet, den er rett og slett super og lett og operere. Har ennå ikke mottatt MMSI nr fra Telenor, får testet denne når jeg mottar kallesignal og det hele. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.