Torsen67 Startet 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2014 (redigert) Var og prøvekjørte en slik i dag i en 22 fots snekke. Men det kjentes ut som motoren var festet uten noen som helst foring mellom motor og båt. Ristet og skranglet i hele båten. Er det slik at motorfestene sier takk for seg etterhvert? Redigert 16.Mai.2014 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Har det samme med min 2qm15 som står i sjømannen min. Jeg kommer til og skifte dem i løpet av sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Motorlabbene har en kjerne av gummi som er vulkanisert til metall. Gummien vil over tid endre karakter, bli hardere og løsne fra metallet. Da er det på tide å bytte de ut. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Torsen67 Svart 17.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Det er det jeg tenkte meg. Motorfester på bil varer heller ikke evig. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Dersom motoren ikke er skikkelig innrettet i forhold til propellaksel blir det vibrasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.