spirit185 Startet 18.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2014 Hei folks. Jeg skulle ha bygd en vegg med dører i daycruiseren min, og har laget denne i finer. Dette ble ikke så bra.Jeg har hørt om diverse syntetmaterialer som er bra til dette formålet, kansje noen har noen anbefalinger på dette? Materialet må tåle belastningen av en styrekonsoll og kunne hengsles dører på. All hjelp er velkommen :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Vår båt er innredet med kvite matte plater i forskjellig tykkelse etter behov for styrke. De er antaglig en slags baderomsplater. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
didrikbe Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Det finnes et materiale som heter Kingstarboard. selges bl.a. www.maritim.no Materialet kan bearbeides som vanlig tre / fineer, og finnes i diverse tykkelser. Dette er meget vannbestandig. mvh Didrik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.