Framtia Startet 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2014 Kjekt for de som har båtutstyr liggende de ikke lengre trenger... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Kaskazi Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Det var en god nyhet. Etter at Båtplassen marked ble lagt ned har jeg mengder av utstyr som jeg skal bli kvitt! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 (redigert) Etter at Båtplassen marked ble lagt ned har jeg mengder av utstyr som jeg skal bli kvitt! Det er åpent det: https://baatplassen.no/i/page/Marked/hovedside Redigert 19.Mai.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Rainbow Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Litt OT, dette, men hva skal jeg prise et overhalt MS2 gir til? Det er byttet kon og ellers overhalt, bare kon'en betalte jeg 5.400,- i fjor, samlet sett ble det i underkant av 10 båtlapper for jobben. Sitér dette innlegget Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
index Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Da har jeg akkurat lagt ut en håndfull gratisannonser på finn! Glimrende tiltak! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.